Podobne porady

Jedzenie w pracy według savoir vivre

Poradopedia.pl | 2012-01-15 17:20

Wiele osób zastanawia się, jak należy jeść w pracy. Jeśli i Ty należysz do tej grupy, skorzystaj z naszych wskazówek. Przedstawiamy zasady savoir vivre dotyczące jedzenia w pracy. czytaj »

Znaleziono: 224
Sztućce Jak ustawić sztućce na stole?
Poradopedia.pl | 2011-02-20
Bez względu na to, czy nakrywamy stół do rodzinnego obiadu czy też dużego przyjęcia, powinniśmy pamiętać o podstawowych zasadach savoir vivre obowiązujących przy stole. czytaj »
Ręka na powitanie Jak rozwiązywać konflikty w pracy?
Poradopedia.pl | 2011-02-15
Bardzo trudno uniknąć konfliktów zwłaszcza gdy pracujemy w dużej organizacji, ale można próbować różnymi sposobami je rozwiązywać. czytaj »
Napisać list motywacyjny Zasady pisania listu motywacyjnego
Poradopedia.pl | 2011-02-07
List motywacyjny to pismo składane przez kandydata na miejsce pracy ale też w celu uzyskania podwyżki albo awansu. Jest wymagany oprócz CV przez wielu pracodawców jako dokument pozwalający wziąć udział w procesie rekrutacyjnym na dane stanowisko pracy. czytaj »
Przepisy prawa Zwolnienie dyscyplinarne - na jakich podstawach i jak przebiega
Poradopedia.pl | 2011-01-31
Pracodawca może rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika (zwolnienie dyscyplinarne). Jest to czynność jednostronna, pozwalająca pracodawcy rozwiązać umowę w tym trybie na podstawie art. 52 Kodeksu Pracy. czytaj »
Zwolnienie z pracy Wypowiedzenie umowy o pracę - kiedy możemy dostać?
Poradopedia.pl | 2011-01-30
Utrata pracy może przydarzyć się każdemu z nas. Dlatego też warto wiedzieć, w jakich sytuacjach możemy otrzymać wypowiedzenie umowy o pracę i jakie prawa nam wówczas przysługują. czytaj »
Telefon komórkowy Jak prowadzić rozmowy telefoniczne?
Poradopedia.pl | 2011-01-28
Telefon jest wspaniałym wynalazkiem, bez którego większość z nas nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania. Towarzyszy nam na każdym kroku: w pracy, w domu, na spacerze, a nawet w miejscach, w których prowadzenie rozmów jest niewskazane albo wręcz zabronione. czytaj »
Kalendarz Jak być dobrze zorganizowanym?
Poradopedia.pl | 2011-01-27
Dobra organizacja to połowa sukcesu. Warto być dobrze zorganizowanym zwłaszcza przy dzisiejszym tempie życia. Jeśli masz wrażenie, że ciągle brakuje Ci czasu a każdą czynność wykonujesz chaotycznie, nerwowo i bez przemyślenia, przeczytaj poniższy tekst. Bo właśnie do Ciebie skierowane są przedstawio czytaj »
Szef Jak być asertywnym?
Poradopedia.pl | 2011-01-26
Osoba asertywna ma jasno określone, realistyczne cele. Nie poddaje się naciskom innych osób, potrafi z wyczuciem i kulturą wyrażać własne zdania, opinie i potrzeby. Ale też umie odmawiać i przyjmować uwagi pozytywne oraz negatywne; dba o własne interesy mając jednocześnie na uwadze dobro drugiej str czytaj »
Być liderem, czyli jak przewodzić w grupie?
Poradopedia.pl | 2011-01-14
Jesteś dobrym mówcą i potrafisz jednocześnie słuchać innych? Potrafisz rozwiązywać problemy i podejmować słuszne decyzje? Jesteś śmiały, konsekwentny, aktywny i pomysłowy? Jeśli tak, to z pewnością masz zadatki na przywódcę grupy. czytaj »
Jak zostać pilotem?
Poradopedia.pl | 2011-01-14
Wysoka odporność na stres, odpowiedzialność, umiejętność logicznego myślenia i prawidłowa ocena sytuacji a także brak przeciwwskazań medycznych to podstawowe warunki umożliwiające wykonywanie zawodu pilota. czytaj »
Znaleziono: 224