Jeśli organizator turystyki nie spełnił Twoich oczekiwań lub naruszył warunki umowy, możesz napisać reklamację. Przeczytaj naszą poradę i dowiedz się jakie prawa przysługują konsumentom korzystającym z usług biur podróży. czytaj »
Chcesz złożyć reklamację na wadliwy towar lub usługę, ale nie bardzo wiesz jak ją napisać? Przeczytaj naszą poradę, a dowiesz się punkt po punkcie jakie informacje powinny znaleźć się w reklamacji. czytaj »
Marzą Ci się cudowne wakacje z biurem podróży? Zanim zaczniesz pakować walizki upewnij się, że wybrałeś odpowiednią firmę działającą w branży turystycznej. czytaj »
Dostałeś prezent, który nie przypadł Ci do gustu albo po kilku godzinach użytkowania, po prostu się zepsuł? Przeczytaj naszą poradę i dowiedz się, w jaki sposób reklamować prezenty. czytaj »
Zgodnie z prawem możemy składać reklamacje na towary niezgodne z umową sprzedaży. Co jednak w sytuacji, kiedy zgubiliśmy albo wyrzuciliśmy paragon? Przeczytaj naszą poradę i dowiedz się, jak reklamować towar nie mając paragonu. czytaj »
Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli sprzedawca w przeciągu 14 dni kalendarzowych nie powiadomi o sposobie załatwienia... czytaj »
Zaliczka zawsze podlega zwrotowi. W przypadku zadatku, jeżeli wina leży po stronie: - kupującego - traci on wpłacony zadatek, - sprzedającego - zwraca on... czytaj »
Zgłaszanie nieprawidłowości przez sygnalistów (whistleblowing) jest kluczowym elementem budowania przejrzystych i etycznych organizacji. Aby jednak skutecznie chronić sygnalistów oraz informacje przez nich przekazywane, konieczne jest zapewnienie bezpiecznych i szyfrowanych kanałów zgłoszeń wewnętrznych. czytaj »