Podobne porady

Jak napisać reklamację?

Poradopedia.pl | 2011-10-15 10:54

Chcesz złożyć reklamację na wadliwy towar lub usługę, ale nie bardzo wiesz jak ją napisać? Przeczytaj naszą poradę, a dowiesz się punkt po punkcie jakie informacje powinny znaleźć się w reklamacji. czytaj »

Znaleziono: 109
Jak napisać reklamację do biura podróży po nieudanych wakacjach?
Poradopedia.pl | 2011-10-16
Jeśli organizator turystyki nie spełnił Twoich oczekiwań lub naruszył warunki umowy, możesz napisać reklamację. Przeczytaj naszą poradę i dowiedz się jakie prawa przysługują konsumentom korzystającym z usług biur podróży. czytaj »
Przepisy prawa Jak skutecznie złożyć reklamację?
Iza_B | 2010-12-16
Często zdarza się, że zakupiony przez nas towar nie działa jak powinien lub też niezgodnie ze wskazaniami instrukcji obsługi, jest... czytaj »
Ecommerce - koszyk z zakupami Zwrot towaru kupionego przez Internet
Poradopedia.pl | 2012-12-10
Często zamawiasz różne produkty przez Internet? Jeśli tak, zobacz jak zwrócić towar uszkodzony lub taki, z którego nie jesteś zadowolony. czytaj »
Przepisy prawa Reklamacje i zwroty prezentów - jakie mamy prawa?
Poradopedia.pl | 2011-12-19
Dostałeś prezent, który nie przypadł Ci do gustu albo po kilku godzinach użytkowania, po prostu się zepsuł? Przeczytaj naszą poradę i dowiedz się, w jaki sposób reklamować prezenty. czytaj »
Buty z nubuku Jak reklamować towar bez paragonu?
Poradopedia.pl | 2011-10-28
Zgodnie z prawem możemy składać reklamacje na towary niezgodne z umową sprzedaży. Co jednak w sytuacji, kiedy zgubiliśmy albo wyrzuciliśmy paragon? Przeczytaj naszą poradę i dowiedz się, jak reklamować towar nie mając paragonu. czytaj »
Ile czasu ma sprzedawca na rozpatrzenie reklamacji?
hoody99 | 2007-11-01
Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli sprzedawca w przeciągu 14 dni kalendarzowych nie powiadomi o sposobie załatwienia... czytaj »
Jaka jest różnica między zaliczką a zadatkiem?
mittal | 2006-11-08
Zaliczka zawsze podlega zwrotowi. W przypadku zadatku, jeżeli wina leży po stronie: - kupującego - traci on wpłacony zadatek, - sprzedającego - zwraca on... czytaj »
Porada id 7869 Prawnik w firmie - konieczność czy zbędny wydatek?
awilk | 2024-11-07
W dzisiejszych realiach prowadzenie biznesu wiąże się nie tylko z zarządzaniem finansami, organizacją produkcji czy marketingiem, ale również z koniecznością przestrzegania wielu przepisów prawnych, które nieustannie ulegają zmianom. Kwestie takie jak ochrona danych osobowych, prawo pracy, umowy handlowe, czy też zagadnienia związane z podatkami wymagają specjalistycznej wiedzy, którą nie zawsze posiadają właściciele firm. czytaj »
sygnalista Kto to jest sygnalista?
Poradopedia.pl | 2024-10-30
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów, sygnalistą jest osoba, która zgłasza informacje o naruszeniach prawa, do których doszło w kontekście związanym z pracą. czytaj »
whistleblowing Bezpieczne kanały zgłaszania nieprawidłowości przez sygnalistów: Dlaczego warto postawić na szyfrowane rozwiązania?
lula78 | 2024-10-23
Zgłaszanie nieprawidłowości przez sygnalistów (whistleblowing) jest kluczowym elementem budowania przejrzystych i etycznych organizacji. Aby jednak skutecznie chronić sygnalistów oraz informacje przez nich przekazywane, konieczne jest zapewnienie bezpiecznych i szyfrowanych kanałów zgłoszeń wewnętrznych. czytaj »
Znaleziono: 109