Szybkie załatwianie spraw i zgłaszanie awarii w Warszawie
W poniedziałek 4 listopada ruszył projekt WARSZAWA 19115, którego głównym celem jest zapewnienie łatwej, szybkiej i dostępnej 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę komunikacji mieszkańców z samorządem.
Ta rewolucja w komunikacji w sprawach miejskich ma być zapewniona przez 40 dedykowanych konsultantów dostępnych za pośrednictwem infolinii telefonicznej, strony internetowej i aplikacji mobilnej, która obecnie jest do pobrania na system Android oraz iOS.
Jeżeli potrzebujesz informacji, chcesz zgłosić awarię lub problem którym powinny zająć się władze miasta, możesz teraz skorzystać z:
- Infolinii dostępnej pod numerem 19115
- strony internetowej pod adresem: http://warszawa19115.pl
- aplikacji o nazwie "Warszawa 19115"
Na stronie internetowej oprócz możliwości zgłoszenia swoich spraw znajduje się baza informacji, którą można przeszukać pod kątem interesujących tematów.
Bardzo ciekawie przedstawia się aplikacja na smartfony, w której zgłaszany problem, np. dziurę w drodze, możemy sfotografować, automatycznie wskazać jej lokalizację na mapie i przesłać bezpośrednio do odpowiednich służb.
Trzymamy kciuki, żeby za sprawną komunikacją poszło sprawne rozwiązywanie zgłaszanych problemów.